Αδυνάτισμα με νερό: Ποια είναι τα οφέλη του νερού στην απώλεια βάρους;

Ευχαριστούμε τη Βιργινία Σκουλίδη, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Περίπου το 70% του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από νερό, εξηγώντας έτσι γιατί αυτό το στοιχείο είναι τόσο απαραίτητο για την λειτουργία του οργανισμού.

Κάθε μέρα, το ανθρώπινο σώμα πρέπει να αναπληρώσει 2,4 λίτρα νερού. Αυτό γίνεται σε ένα ποσοστό 20%, από το νερό που υπάρχει στα τρόφιμα που καταναλώνουμε και το υπόλοιπο, από το νερό που πίνουμε.

Σύμφωνα με τις συστάσεις του Institute of Medicine, κατά μέσο όρο οι άντρες θα πρέπει να καταναλώνουν 13 ποτήρια νερό ημερησίως, ενώ οι γυναίκες 9 ποτήρια.

Το νερό, το οποίο αποτελεί θρεπτικό συστατικό από μόνο του, πέρα από τον πρωταγωνιστικό ρόλο που παίζει σε μηχανισμούς του οργανισμού όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, η αποβολή των παραπροϊοντων του μεταβολισμού, η ενυδάτωση της επιδερμίδας, κ.α., επηρεάζει επίσης και την απώλεια βάρους, θέτοντας το έναν πολύ σημαντικό παράγοντα στην απώλεια βάρους σε ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, που προσπαθούν να χάσουν το περιττό βάρος.

Άσχετως με το πρόγραμμα που έχεις αποφασίσει να ακολουθήσεις με στόχο την απώλεια βάρους, αυτό που δεν αλλάζει σε καμία περίπτωση, είναι οι συστάσεις σχετικά με την αύξηση της κατανάλωσης νερού. Είτε λοιπόν, πίνεις 8 ποτήρια νερού κάθε μέρα, είτε απλά πίνεις νερό για να ξεδιψάσεις, δεν μπορείς να αφήσεις το νερό έξω από μία υγιεινή και ισοροπημένη διατροφή.

  • Shape Tip: Αν δεν σου αρέσει η γεύση του σκέτου νερού, χρησιμοποίησε το για να φτιάξεις ένα ζεστό ή κρύο τσάι.
  • Όχι μόνο θα λάβεις τα οφέλη απώλειας βάρους από την σωστή ενυδάτωση, αλλά το τσάι, και ιδιαίτερα αν επιλέξεις πράσινο τσάι που περιέχει κατεχίνες, αυξάνει επίσης τον μεταβολισμό σου, βοηθώντας την απώλεια και τον έλεγχο του βάρους.
  • Μπορείς ακόμα, να εμπλουτίσεις την γεύση στο σκέτο νερό, προστίθοντας φέτες από φρέσκα φρούτα ή λαχανικά (λεμόνι, αγγούρι).

Πηγή: shape.gr